REGULAMIN FORUM |
Akade
Administrator
|
I Postanowienia ogólne
1. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez uczestników na łamach Forum treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc i pornografię. 2. Niedopuszczalne jest stosowanie przez uczestników określeń obraźliwych oraz słów i wyrażeń powszechnie uważanych za wulgarne. 3. Administrator Forum dopuszcza stosowanie ostrzeżeń wobec uczestników w związku z niestosowaniem się do regulaminu. Pięć ostrzeżeń oznacza czasowe wykluczenie z Forum. 4. Administrator Forum zastrzega sobie prawo do usuwania postów, blokowania dostępu uczestnikom oraz usuwania kont uczestników bez uprzedniego ostrzeżenia oraz bez podania przyczyny. 5. Dostęp do Forum posiadają wszyscy użytkownicy publicznej sieci Internet. Administrator zastrzega sobie prawo uwarunkowania umożliwienia zamieszczania postów na wybranych lub wszystkich kategoriach Forum od dokonania przez uczestnika uprzedniej rejestracji na Forum. 6. Dopuszcza się posiadanie tylko jednego konta na łamach Forum przez zarejestrowanego użytkownika. 7. Uczestnik Forum publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez uczestników na łamach Forum. 8. Administrator Forum zastrzega sobie prawo do wykorzystania danych zarejestrowanego użytkownika, tj. adresu poczty elektronicznej (e-mail), w celu bezpośredniego kontaktu z nim. 9. Przystąpienie uczestnika do Forum poprzez rejestrację lub publikację postu uważa się za przyjęcie do wiadomości i stosowania przez tegoż uczestnika przepisów niniejszego regulaminu. 10. Wszelkie zmiany w regulaminie Forum dokonane przez Administratora obowiązują od momentu ich umieszczenia na Forum. II Postanowienia techniczno-administracyjne 11. Wypowiedzi zamieszczane na łamach Forum podlegają następującym zasadom: 1) Wypowiedzi powinny być zamieszczane we właściwej danemu tematowi części Forum, 2) Wypowiedzi i tytuły postów winny być zwięzłe, 3) Przed założeniem wątku należy sprawdzić, czy temat nie był już omawiany, 4) W przypadku, gdy wiadomość dotyczy wcześniej omawianego tematu, jej treść winna być dołączona do postów toczącej się dyskusji w danym temacie, 5) Przy odpowiadaniu na post, należy cytować tylko niezbędne fragmenty, 6) Pytania powinny być formułowane precyzyjnie, 7) Nie należy stosować tytułów nic nie oznaczających, np. "Temat", "Coś tam..." itp. Poprawna nazwa tematu stanowi gwarancję łatwego wyszukiwania wątków. 8 ) Nie należy stosować WIELKICH liter, bowiem w Internecie tekst pisany w ten sposób jest równoznaczny z krzykiem. Warunek ten nie dotyczy zasad języka polskiego. 9) Zabrania się podszywania pod inne osoby, 10) Zabrania się spamowania, lub pisania kilku postów pod rząd. 11) Kolorowy tekst w poscie jest dozwolony tylko dla admina lub może być użyty w max. jednym zdaniu. 12. Uczestnicy Forum mogą zgłaszać propozycje, uwagi i wnioski do Administratora. Wszelkie zgłoszenia i ewentualne ich zastosowanie lub wykorzystanie w całości lub części podlegają decyzji Administratora. Administratorzy. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Sorrow
Użytkownik forum
|
Britney Spears Spreading Outdoors!
[link widoczny dla zalogowanych] |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Jotenan0
Użytkownik forum
|
Christina Ricci Undressing!
[link widoczny dla zalogowanych] |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
REGULAMIN FORUM |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.